divendres, 4 de desembre del 2015

Més frases per a vosaltres!

"Perquè avui cantem per celebrar
que ningú mai no ens farà callar
i que la vida és coratge i alegria
un got a l'aire un brindis pel demà
perquè avui desafiem la por
que el poble que canta mai no mor
amunt els punys amunt les il·lusions
que si cantem
si cantem mai morirem!" - Obrint Pas (Alegria)



"No som perfectes però som de puta mare." - Atupa


"Lluitem pel que ens quede per fer, 
vull fer-ho tot hui per si no hi ha un demà, 
els somnis són teus, compleix-los i creu, 
sols vull gaudir de tot els temps que em queda." - Atupa (Res està escrit)



"Que allò que esperes és algo que està absent, 
però el present és teu, deixa’t endur, 
que tot passa com si no hagués passat, 
ei tu, que la llibertat no està envoltada per murs." - Atupa (Res està escrit)



"Que no em vaig a preocupar pel que la gent pense de mi, 
un fracàs és un lliçó tan sols vull sentir-me viu, 
que vull volar, amb la música donant-me l’impuls, 
si sóc qui sóc és per la gent que m’envolta, i tu? 
vine amb mi a compartir el camí, 
de forats i pedres que ja ens proposàrem seguir, 
que la por ja la tenen, la temblor ja la notem." - Atupa (Res està escrit)


"Llença´t, cada instant és únic 
no es repetirà, 
sento que el cor ja no para de bategar 
i diu que em llençi, 
que no pensi en tot el que vindrà, 
que un llapis mai no dibuixa sense una mà." - Lax 'n' Busto (Llença't)


"Només si tu vols, somia amb mi." - Vuit (Dorm)


"Em fas riure, em fas ser feliç." - Vuit (Un camí per tornar)


"Caurem però ens tornarem a aixecar 
més forts, més grans i sense por de lluitar." - Vuit (Un camí per tornar)


"He buscat en una estrella un somni 
L’he trobat il·luminat en els teus ulls 
On veig el teu somriure" - Amelie (Dia i nit)


"Obro els ulls I veig que ja no estàs aquí 
No has dit adéu amb tu t’endús tot el que et vaig donar" - Amelie (Per tu)


"Si tu te’n vas ben lluny d’aquí 
Si tu te’n vas ben lluny de mi 
Jo voldria seguir el teu camí" - Amelie (Per tu)


"Si tu jo, si jo tu 
Sense tu res 
Mai res" - Amelie (Per tu)


"Els seus ulls són brillants 
i un somriure extrabagant" - Teràpia de Shock (Sense tu)


"Va marxar lluny del meu abast 
i sempre estarà el meu cor..." - Teràpia de Shock (Sense tu)



"Sense tu jo no puc 
Sense tu si no hi ets 
Sense tu jo no soc ningú.. " - Teràpia de Shock (Sense tu)



"Què vols de mi? Què t'he fet jo? 
Per un sol cop que vam quedar, 
Què t'has pensat? 
Què vols fer amb mi? 
Si jo no vull, ensenyar-te res de mi." - Vuit (Què vols de mi?)



"Si tu estàs amb mi 
jo perdo la por, 
i puc volar i puc fer front 
als meus temors. 

Si jo estic amb tu, 
tu pots comptar amb mi, 
no et deixaré, t'ajudaré, 
perquè som amics. 

I érem tan petits però, 
tu em vas marcar, 
tot era estrany 
l'innocència dels teus ulls 
tan importants, 
per mi, per tu, 
pel que tenim i no perdrem mai." - Teràpia de Shock (Compta amb mi)



"Dóna'm la mà, no tinguis por, 
camina amb mi, fins a l'horitzó. 
Si tu estàs amb mi, jo perdo la por, 
i puc volar i puc fer front 
als meus temors." - Teràpia de Shock (Compta amb mi)



"Que boig el món, que no té cap sentit
 i em fa pensar: “no sé què hi faig aquí”. 
Que boig el món, que no el puc entendre mai. 
Ja pots lluitar amb constància, 
que un dia et fot un cop amb tanta força que et deix sol en el principi del camí.
 Diuen que al món s’hi ve a patir." - Lax 'n' Busto (Que boig el món)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada